Wersja polska | English version
Jak zintegrować iFON.pl vPBX z Zoho?
Konfiguracja integracji iFON
Jeśli nie masz jeszcze konta usługi vPBX iFON, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży: +48 22 300 12 00 lub kontakt@ifon.pl
Autoryzacja Zoho PhoneBridge
- Zaloguj się na konto w swojej organizacji w systemie c2a.pl
- Wybierz z menu "Ustawienia > Integracje > Nowa integracja"
- Wypełnij formularz zgodnie z poniższymi informacjami:
Nazwa: <nazwa_integracji>
Typ: Oprogramowanie CRM
Serwis / Aplikacja: Zoho PhoneBridge
Lokalizacja API Zoho: eu lub us - Utworzona integracja będzie widoczna na liście, kliknij na nią i przejdź do szczegółów integracji.
Naciśnij zielony przycisk "Autoryzuj integrację" w sekcji "Zoho PhoneBridge API". - Zostanie przekierowany do interfejsu Zoho, gdzie za pomocą konta z uprawnieniami administratora organizacji należy autoryzować integrację.
- Naciśnij zielony przycisk "Akceptuj", aby nadać stosowne uprawnienia integracji.
- Jeśli integracja zostanie pomyślnie autoryzowana, zostaniesz przeniesiony spowrotem do panelu systemy c2a.pl, gdzie będzie mógł w sekcji "Zoho PhoneBridge API" poprzez przycisk "Aktywuj integrację" włączyć ją na swojej organizacji. Po włączeniu integracji można ją również w dowolonym momencie deaktywować - przycisk "Aktywuj integrację" zamienia się w "Deaktywuj integrację".
Powiązanie konta użytkownika iFON.pl vPBX z poszczególnymi użytkownikami Zoho
- Przejdź do zakładki "Użytkownicy" gdzie będziesz mógł powiązać wszystkich użytkowników swojej organizacji w iFON.pl vPBX z użytkownikami Zoho.
- Dodaj nowego użytkownika wybierając go z listy użytkowników swojej organizacji w Zoho.
Znacz opcję "Aktywny?", aby włączyć integrację dla wybranego użytkownika. - Z listy użytkowników integracji, również jest możliwość zmiany statusu:
Funkcjonalności integracji
Notyfikacje o połączeniach przychodzących, wychodzących i nawiązywanie połączeń w Zoho
- Notyfikacje o połączeniach przychodzących pojawiają się w formie wyskakującego okienka (pop-up) z profilem klienta w prawym dolnym rogu interfejsu Zoho:
- Połączenia wychodzące do leadów i kontaktów można nawiązywać za pomocą pojedynczego kliknięcia w Zoho, wybierając ikonę zielonej słuchawki. Ikona jest widoczna po włączeniu integracji przy każdym numerze telefonu:
- Wszystkie połączenia nawiązane przy użyciu integracji są widoczne na liście połączeń kontaktu. Widoczne są szczegóły takie jak długość połączenia, data połączenia, a także jeśli włączone jest nagrywanie również nagranie danego połączenia i link do jego pobrania:
Wsparcie techniczne
Jeśli nie masz jeszcze konta usługi vPBX iFON lub potrzebujesz wsparcia w konfiguracji integracji iFON vPBX z Zoho, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży: +48 22 300 12 00 lub kontakt@ifon.pl