Przenieś bezpłatnie numer od innego operatora do iFON i ciesz się tanimi rozmowami bez abonamentu.
Usługa przeniesienia numeru pozwala zachować dotychczasowy numer przy zmianie operatora.
Operacja przeniesienia numeru jest usługą bezpłatną.
W ramach usługi przeniesienia numeru każdy użytkownik telefonii internetowej iFON, może korzystać z linii telefonicznej iFON prezentując się swoim dotychczasowym numerem telefonicznym.
Podstawowe informacje
Procedura przeniesienia numeru do sieci iFON, to tylko kilka kroków. Łatwo i szybko.
Zespół iFON przygotował do tego celu dedykowane formularze. Osobny dla klientów będących osobami fizycznymi i firm.
Warunkiem przeniesienia numeru jest posiadanie aktywnego konta klienta w iFON.
Użytkownik po wypełnieniu formularza przeniesienia numeru otrzymuje na podany adres e-mail wszystkie wymagane dokumenty, które są już wstępnie wypełnione, następnie podpisuje je i odsyła.
Skan podpisanych dokumentów prosimy wysłać na adres e-mail: kontakt@ifon.pl
Dokumenty można również wysłać listownie na adres:
VARS Sp.z o.o.
Ul. Żeromskiego 34A
05-850 Ożarów Mazowiecki
Procesowanie wniosku
Po otrzymaniu od Państwa dokumentów oraz zweryfikowaniu możliwości technicznych przeniesienia numeru zgłoszenie zostanie przesłane do operatora aktualnie obsługującego Państwa numer.
Dotychczasowy operator potwierdza przeniesienie oraz informuje o wyznaczonej dacie uwolnienia numeru. W dniu przeniesienia numer może być niedostępny.
Numer zostaje przeniesiony i dopisany do podanego przez Użytkownika konta w serwisie iFON. Informację o numerze konta w serwisie iFON, oraz numerze kontaktowym można zamieścić na odwrocie wniosku. Koszt utrzymania numeru przeniesionego jest identyczny jak dla numeru w naszej sieci.
Proste zasady
- przeniesienie numeru jest usługą darmową
- przeniesienie numeru może być wykonane w dowolnym momencie
- koszt utrzymania dotychczasowego numeru abonenta jest identyczny, jak dla numeru telefonicznego w sieci iFON