Systemy Call Center
Polecamy naszym Klientom inteligentny system call center. Jest to nowoczesne rozwiązania pozwalające na kompleksowe wsparcie Działów Obsługi Klienta, telemarketerów oraz osób zarządzającymi tymi centrami.
Proces obsługi połączenia w oferowanym systemie call center można rozpocząć już od pierwszej sekundy połączenia. Wykorzystać można do tego celu interaktywne menu głosowe IVR, pozwalające kierować dzwoniącego do konkretnych działów, dopasowanych tematycznie do potrzeby z którą dzwoni.
Kolejnym z kroków może być zakolejkowanie połączenia przychodzącego, dzięki temu możliwe jest przyjęcie dużej ilości połączeń oraz ich odpowiednie dystrybuowanie pomiędzy poszczególnych pracowników. W przypadku kiedy żaden konsultant nie będzie mógł podjąć połączenia, klient usłyszy prośbę o chwilę cierpliwości przy odprężającej muzyce. Szereg dodatkowych funkcji systemu call center iFON, takich jak reguły połączeń, poczta głosowa, czy narzędzia analityczne pozwala na sprawne zarządzanie całym zespołem oraz koordynowanie prac jego poszczególnych członków.
Aby zapewnić Państwu jeszcze więcej korzyści z naszego systemu call center, stworzyliśmy dedykowane narzędzie pozwalające w czasie rzeczywistym śledzić trwające połączenia, zarządzać nimi, włączać się w rozmowę, balansować obciążenie między różnymi kolejkami połączeń, a także w zaawansowany sposób analizować pracę biura call center, poprzez system raportów i wielorakich analiz.
Już dziś zachęcamy do skorzystania z tej doskonałej oferty i przekonania się jak wiele korzyści może przynieść wdrożenie tego niezawodnego rozwiązania.