CRM dla Call Center - callcenter
Integracja CRM z centralą vPBX Biznes
Przedstawiamy CMR dla Call Center. Klienci usługi Centrali vPBX Biznes mogą skorzystać z oferty integracji z naszą Centralą za pomocą API. Centrala vPBX Biznes została wyposażona w nowoczesne API, umożliwiające zintegrowanie centrali z systemem CRM lub aplikacją posiadaną przez Klienta.
API to zbiór tzw. service-ów pod które wykonując odpowiednio przygotowane requesty w odpowiedzi zwracane są pożądane dane w odpowiednim formacie.
Można, więc dzięki odpowiednim zabiegom programistycznym, zautomatyzować wiele procesów związanych z połączeniami głosowymi na poziomie samego systemu CRM. Dzięki takiej automatyzacji możliwa jest zdecydowana redukacja kosztów, poprzez ograniczenie np. zbędnego wpisywania na klawiaturze telefonu numeru pod jaki chce się zadzwonić - przez API wystarczy obsłużenie całego procesu za pomocą pojedynczego kliknięcia.
Podstawowe cechy integracji z API Centrali vPBX Biznes:
- dobrze udokumentowany sposób autoryzacji do API za pomocą protkołu OAuth
- łatwa i bezproblemowa możliwość zintegrowania z centralą vPBX przez API
- uniezależenienie od technologii - wymiana danych odbywa się za pomocą ogólnie dostępnego i wspieranego formatu JSON
- podstawowe funkcjonalności dostępne przez API:
- pomoc techniczna oferowana przez iFON przy integracji
- możliwość wdrożenia przez iFON rozwiązania bezpośrednio w posiadanym przez Państwa systemie - wynajem działu IT
Integracja sprowadza się zwykle do kilku prostych kroków:
wysłanie przez klienta zamówienia na Centralę vPBX Biznes wraz z zaznaczoną opcją integracji przez API - własny CRM (można również domówić usługę w trakcie trwania umowy)
Lista statusów i ich objaśnienia dostępna jest w dokumentacji.
Do przygotowania integracji nie potrzeba żadnego specjalnego środowiska, proces podłączenie do API, można wykonać np. za pomocą zwykłej przeglądarki internetowej.
Przykładowe integracje API Centrali vPBX Biznes z systemami CRM:
Oprogramowanie dla firm dostępne z przeglądarki internetowej, FIRMAO, wykorzystywane każdego dnia przez tysiące użytkowników, zostało z powodzeniem zintegrowane z Centralą vPBX Biznes. Funkcjonalności wykorzystane podczas wdrożenia:
- Inicjowanie połączenia z wybranym klientem przez jedno kliknięcie na numer telefonu z poziomu CRM - oszczędność czasu, eliminacja pomyłek przy wybieraniu numeru
- Wyświetlanie pełnych informacji o kliencie który w tej chwili dzwoni do firmy - nie trać czasu na wyszukiwanie klienta, crm sam otworzy jego kartę na podstawie numeru telefonu
- Bilingi z podziałem na wybranego kontrahenta i pracownika firmy - kontrola czasu pracy i kosztów
- Możliwość dostępu do nagranych rozmów telefonicznych - pełna kontrola rozmów pracowników
iFON wychodząc na przeciw potrzebom klientów, przygotował system c2a, służący do sprawniejszego i bardziej efektywnego monitorowania aktywności połączeń w czasie rzeczywistym, zarządzania pracą agentów, a następnie późniejszej sprawniej ich analizy.
Zapraszamy do zapoznania się z narzędziem pod adresem https://www.c2a.pl/