Co to jest SIP TRUNK?

SIP TRUNK

SIP TRUNK to rozwiązanie dla firm, które posiadają już własną centralę telefoniczną lub call center. SIP TRUNK jest nowoczesną alternatywą dla tradycyjnej telefonii stacjonarnej, która umożliwia realizację oraz przyjmowanie wielu połączeń jednocześnie za pośrednictwem Internetu.

Prezentacja Połączeń Wychodzących

SIP TRUNK pozwala na sterownie prezentacją połączeń wychodzących dla każdego połączenia osobno. Połączenie może prezentować się przydzielonym numerem: stacjonarnym, numerem przeniesionym od innego operatora, numerem komórkowym lub numerem zagranicznym.

Numer Główny, numery bezpośrednie

Numery przypisane do SIP TRUNK mogą być w centrali klienta kierowane do zapowiedzi, obsługiwane jako numer główny lub kierowane na bezpośredni numer wewnętrzny, numer działu.

Elastyczność SIP TRUNK

Do SIP TRUNK można dodawać numery z różnych stref numeracyjnych polskich oraz zagranicznych. SIP TRUNK może obsługiwać wiele lokalnych oddziałów a połączenia wychodzące będą prezentować się lokalnym numerem. Ilość jednoczesnych połączeń na SIP TRUNK jest elastycznie ustalana do zapotrzebowania klienta i może być zwiększana o 1 kanał – bez konieczności zwiększania w paczkach po 10-30 kanałów

Sprawdzone centrale, systemy CC współpracujące z SIP TRUNK to między innymi:

Asterisk, FreeSwitch, FreePBX, Platan, Slican, 3CX, Cisco, Adescom, Alcatel, Grandstream UCM, Ladesk LiveAgent, VCCStudio, Thulium PBX