Telepraca
Ta forma pracy zdalnej na odległość zdobywa coraz większą popularność. Telepraca w Europie podejmowana jest najczęściej w Skandynawii oraz w krajach Beneluksu. W roku 2010 ponad 26 mln mieszkańców USA pracowało zdalnie. Obecne trendy - w szczególności - wśród pokolenia millenialsów, pokazują jeszcze większą skłonność do realizacji zawodowych obowiązków za pomocą narzędzi online.
Praca z domu, w kawiarni, w kamperze, w dowolnym miejscu na świecie prócz swych oczywistych zalet wymaga od pracownika zatrudnionego w ten sposób zaangażowania, samokontroli i pełnego raportowania postępów prac. Odpowiednio dobrane narzędzia do pracy zdalnej umożliwiają skuteczną realizację obowiązków zawodowych. Zastosowane mechanizmy raportujące oraz upraszczające wykonywaną pracę mogą rzeczywiście zwiększyć efektywność pracy bez utraty kontroli. Dobrze przeprowadzony proces biznesowy z nowoczesną automatyzacją czynności powtarzalnych to kolejny etap rozwoju przedsiębiorstwa, który daje przewagę biznesową nad konkurencją.
Oto kilka narzędzi do pracy zdalnej dostępnych w iFON.pl:
- tele i wideokonferencje - w oczywisty sposób ułatwiają szybkie spotkania w większym gronie bez konieczności czasochłonnych i kosztownych wyjazdów.
- reguły połączeń przychodzących / wychodzących - dobranie odpowiednich reguł daje większą kontrolę nad realizowanymi połączeniami przez pracownika oraz umożliwiają skuteczne połączenie bez znaczenia z jakiego rodzaju urządzenia pracownik obecnie korzysta.
- nagrywanie połączeń - dzięki nagraniom analiza pracy Twoich pracowników, sposobu prowadzenia przez nich rozmów, czy też oceny jakości Obsługi Klienta prowadzonej w Twojej firmie jest łatwiejsza, jak nigdy przedtem.
- kolejkowanie połączeń i agenci zdalni - połączenia przychodzące realizowane przez grupę pracownikóœ za pomocą dostępnych algorytmów kierowania połączeń mogą być również kierowane na telefon pracownika (BYOD)
- call pickup - podczas gdy pracownik nie może odebrać połączenia może ono być obsłużone przez innego pracownika w zastępstwie. Bez znaczenia w jakiej lokalizacji się on znajduje.
Dodatkowo przy pomocy integracji z autorskim narzędziem c2a.pl zyskujemy:
- wallboard i monitoring - supervisor ma pełną kontrolę online nad komunikacją głosową w firmie
- CRM z modułami dodatkowymi - Klienci i potencjalni / Importy / Organizer / Baza Wiedzy / Sprzedaż / Kampanie / Ticketowanie / Raportowanie i eksport danych / Grafik pracy / Panel klienta
- automatyzacja procesów - Scenariusze rozmów / Szablony treści / Schematy procesu / Hooksy / Masowa wielokanałowa komunikacja / Konsole pracy / Dialer
Od 2004 roku wdrażamy najnowocześniejsze rozwiązania z pogranicza telekomunikacji i IT doradzając klientom z wielu branż i różnej wielkości. Z sukcesem wdrożyliśmy rozwiązania bazujące na pracy zdalnej w wielu przedsiębiorstwach zarówno kilkuosobowym jak i tym znajdujących się w pierwszej 100 największych firm w Polsce.
Specyfika pracy każdego przedsiębiorstwa jest inna ale proces wdrożenia usług jest ten sam. Zapoznajemy się potrzebami klienta a następnie wspólnie wypracowujemy najlepsze rozwiązanie do jego realizacji. Proste rozwiązania realizujemy nawet w ciągu jednego dnia od kontaktu do uruchomienia usługi. Następnie dopasowujemy usługi w zależności od potrzeb. Doradztwo, obsługa i konfiguracja jest dla naszych klientów bezpłatna.
Źródło:
Raport Europejskiej Fundacji Poprawy Warunków Życia i Pracy
https://www.worldatwork.org/resources/topics/telework
https://www.worldatwork.org/workspan/articles/increasing-millennial-infl...