iFON.pl to nowoczesne rozwiązanie telekomunikacyjne w chmurze które dostarcza profesjonalne funkcjonalności do obsługi call center, infolinii: wielopoziomowe zapowiedzi głosowe IVR, kolejkowanie połączeń, monitoring połączeń w czasie rzeczywistym, podsłuch i nagrywanie połączeń.
Zoho CRM ze swoim 12 letnim doświadczeniem oraz ponad 50 000 klientów jest jednym z rozgrywających na rynku oprogramowania biznesowego klasy CRM.
Połączenie tych dwóch systemów zapewnia jeszcze lepszą obłsugę klienta oraz zwiększa skuteczność sprzedaży.
Integracja telefonii z Zoho CRM umożliwia wykonywanie połączeń bezpośrednio z Zoho - poprzez kliknięcie na numer kontaktu klienta. Dla połączeń przychodzących w Zoho CRM wyświetlane są automatyczne powiadomienia z informacjami o dzwoniącej osobie.
Customer Experience, jakość obsługi klienta powinna być na najwyższym poziomie na każdym z kanałów komunikacji: na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, w materiałach wideo, podczas rozmowy na czacie oraz przez telefon. Połączenia telefoniczne są nadal jednym z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami warto zadbać aby ten kanał komunikacji także był na czasie z najnowszymi technologiami. Badania zadowolenia klientów wykazały, że jeśli klienci otrzymują doskonałą obsługę klienta, są pięć razy bardziej skłonni do dokonania zakupu. Z drugiej strony ponad 75% klientów rezygnuje z zakupu, usługi ze względu na złe doświadczenie podczas procesu obsługi.
Narzędzia oferowane przez iFON.pl pozwalają usprawnić komunikację, zautomatyzować procesy biznesowe, tym samym wpływając znacząco na poprawę jakości obsługi, customer experience.
Główne funkcjonalności integracji telefonii iFON.pl z Zoho CRM:
- Powiadomienia o przychodzących połączeniach za pomocą okienek pop-up z widokiem profilu klienta/kontaktu w Zoho CRM.
- Połączenia wychodzące do potencjalnych klientów i kontaktów za pomocą jednego kliknięcia z Zoho CRM.
- Odsłuchiwanie nagranych rozmów za pomocą interfejsu Zoho.
- Historia ostatnich kontaktów, lista połączeń telefonicznych.
- Notatki do połączeń przychodzących i wychodzących wykonanych z Zoho CRM.
Funkcje dodatkowe:
- Ankiety - ocena pracy konsultanta za pomocą ankiety sms lub IVR po zakończonej rozmowie, mierzenie poziomu zadowolenia klienta
- Callbutton - usługa oferująca automatyczne zestawianie połączeń do klientów pozostawiających swój numer na Państwa stronie www w godzinach pracy infolinii. Poza godzinami godzinami pracy możliwość zamówienia połączenia.
- Automatyczne kampanie telefoniczne, sms, e-mail
- Predictive dialer - w pełni automatyczne wykonywanie połączeń (tryb zawsze lub określone przedziały czasowe) + połączenia nadmiarowe + ocena zajętości stanowisk telemarketingowych
- Tablica CallCenter - przeglądanie w czasie rzeczywistym aktywnych połączeń wraz z możliwością zarządzania, monitoring zajętości agentów i kolejek oraz balansowanie obciążenia, odsłuch rozmów na żywo, wraz z możliwością podpowiadania agentowi bez wiedzy rozmówcy.