Blog tag - infolinia

Kolejka połączeń to funkcjonalność wirtualnej centrali telefonicznej vPBX. Zadaniem kolejki jest odebranie połączenia przychodzącego tak aby uniknąć sygnału zajętości dla klienta i w najkrótszym czasie skierować połączenie do dostępnego pracownika – w terminologi centrali nazywanego agentem.... czytaj więcej
„W trosce o najwyższą jakość połączeń informujemy (..)” – komunikat odgrywany dla dzwoniącego przed połączeniem z każdą Instytucją Publiczną.Informacja o nagrywaniu rozmów stała się ma tyle powszechna i uznana za standard w firmach, że usłyszymy ją dzwoniąc do większości przedsiębiorstw.Nie musi on... czytaj więcej
iFON.pl to nowoczesne rozwiązanie telekomunikacyjne w chmurze które dostarcza profesjonalne funkcjonalności do obsługi call center, infolinii: wielopoziomowe zapowiedzi głosowe IVR, kolejkowanie połączeń, monitoring połączeń w czasie rzeczywistym, podsłuch i nagrywanie połączeń. Zoho CRM ze swoim... czytaj więcej